mandag 26. april 2010

There's a job to be done, underground

Som mange ungdommer i verden i dag er jeg meget usikker på hva jeg vil bli når jeg blir stor, men selvsagt så er det visse områder som appellerer mer enn andre i forhold til hva jeg har interesser for.
Jeg er veldig glad i naturfag, så derfor har jeg lyst til å gå forskningslinja på høgskolen NTNU etter videregående.
For å komme inn på NTNU må jeg ha realfaglig kompetanse, som vil si at jeg har vitnemål i følgende fag: R1 matte (S1 + S2), kjemi, fysikk/biologi, teknologi og forskningslære.

Med andre ord, så må jeg jobbe med fag som gir meg vitnemål i nevnte fag for å komme inn på NTNU etter jeg er ferdig med tre år under studiespesialisering.

1 kommentar:

  1. Har du tenkt å ta disse fagene de neste to årene? Hva kan du jobbe som etter å ha tatt denne utdanninga, og er det gode jobbmuligheter?

    SvarSlett